Re: BIOS do PC-Chips M577 potrzebny.

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Wed 22 Mar 2000 - 07:50:03 MET

Paweł Z wrote:

> Potrzebuję Biosa Awarda do płyty PC-CHips AT 100MHz AGP
> pod K6-2. Płyta wg instrukcji nazywa się M577
> ale już sam nie wiem jak jest naprawdę bo właśnie
> bios ze strony PC-Shita do M577 spowodował że mój komp
> umarł.
> Wgrał się bezbłędnie.
> Może ktoś wie jaka jest przyczyna?

Jesli wgrywales BIOS flasherem o numerze wersji 7.xx
to moglo to spowodowac klopoty. Mam te plyte i mnie tez sie zdarzyla
smierc BIOSa. Mialem jednak przygotowane pliki na dyskietkach
i wykorzystalem bootblock, wiec byla to tylko "smierc kliniczna".
Pozniej sciagnalem bios ze strony producenta i flashowalem go wersja
7.11, ale nie chcial sie wgrac (znowu bootblock rulez).
W kazdym razie po kilku probach doszedlem do wniosku ze przyczyna
byla wersja flashera. Nalezy uzywac wersji 6.xx a nie 7.xx.
Mam tez ostatni bios, ale datowany jest na 09.03.1999
wiec minal juz roczek. Obsluguje jednak procesory do 500MHz
zarowno K6-2 jak i K6-III wiec moze wystarczy.
Jak bys go chcial daj znac na priv.
Pozdrawiam.
Muad'Dib