Re: Zagadka dla praw.fachow

Autor: Tina Liza (tiopa_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 23:48:50 MET

Użytkownik Alex <alexpp_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3i27dssc8q17cpr8882t4fq3bnnfvs80h7_at_4ax.com...

BIOS

> Na 99% zasilacz nie realizuje wymaganych parametrow.... Plyta nie
> lapie sygnalu POWER_GOOD i nie podnosi sie. Sprobuj podlaczyc inny
> zasilacz.

Czesc !
Tez stawiam na zasilacz, choc nie wykluczam plyty...
Ja mam Plustek Optic Pro 9636 T , i jak go rusze, zeby zetrzec kurz, to moge
wystartowac Win tylko w systemie awaryjnym. Tez cudowalem, rozbieralem itp.
i co? Samosie (Zosie) robi.
Pewnie myslisz sobie, ze cos z tymi Plustkami nie tak, skoro inni tez maja
problemy. I tu Cie zaskocze. Zanim kupilem skaner, dokladnie to samo dzialo
mi sie z drukarka (teraz drukarka polaczona przez skaner port LPT).
Problemu nie rozwiazalem, tyle, ze kurze scieram bardzo delikatnie, a
podejrzewam u siebie plyte-lekkie poruszenie kabla (jak Wiesz, bardzo
grubego), ale przy wylaczonym kop. Przy zalaczonym moge "grac w pilke".
U Ciebie jednak, najpierw podlaczyl bym inny zasilacz.

Pozdrawiam
                   Tiopa.