Re: Tunning HDD

Autor: Tina Liza (tiopa_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 23:14:13 MET

Czesc !
 Przepraszam, ze zabieram glos w tej sprawie, bo jestem zielony w sprawach
tak zaawansowanej techniki, ale nie polecam mycia talerzy, bo sie skurcza.
Ale za to moge odstapic moje, deczko uzywane, mocno odporne na scieranie, z
... mojej szlifierki katowej.

Ktos zapraszal na piwko. Mozna sie zalapac?

Tiopa