!!!Przyszły pamięci Corsair !!! W końcu w Polsce !!!

Autor: Ramirez (koski_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 23:28:28 MET

Do mnie pocztą, nie do sklepu, :-)))))
Są zajebiste PC 133 128 MB RAM na kościach Infineon www.infineon.com
Idą na abicie BE6II następująco
155 Mhz przy ustawieniu 3-3-3,
150 Mhz przy 3-2-2
145 Mhz przy 2-2-2
wszystko ustawienia maxymalne przy tych wartościach stabilne.
Maxymalnie komputer ładuje się przy 160 Mhz z wyższym napięciem,
ale przy tym ustawieniu krótko po załadowaniu windy zwis chociażby niewiem
co. (PIII 500 E FCPGA standardowy wiatrak i radiator)
Informowałem kilkanaście dni wcześniej, że coś takiego ciągnę i że jak
dociągnę to się podzielę informacją.
Kosztowało to ze wszystkim ok 800 zł ze wszystkim na miejscu w Polsce
(cło ze Stanów na takie części 0%)
Myślę, że było warto a przesiadałem się z Huyndaya PC 133, który 140MHZ przy
3-3-3 ledwie ciągnął.
Ciągnąłem przez http://www.minotaur.com
Trzeba było zrobić przedpłatę bo w większości wysyłkowych firm komputerowych
w Stanach nie honorują europejskich kart kredytowych
Trwało to od wysłania kasy równo 3 tygodnie .
Dla nie zorientowanych Infineon to po prostu Siemens
http://www.infineon.com/comp/index.htm
"On April 1st, 1999, Siemens Semiconductors became Infineon Technologies - a
younger, dynamic, more flexible company geared towards success in the
competitive, ever-changing world of microelectronics."

PS. Seti na tych kościach dostał takiego kopa że się sam dziwię
Jeżeli ktoś chciałby wiedzieć coś bliżej proszę na priva

                            Ramirez

koski_at_friko.onet.pl