Re: 19 cali - znowu :)

Autor: DooM3R - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 21:41:44 MET

Waiting for the Cataclysm, "Obieraczka Do Ziemniaczków"
<elsinore_at_pro.onet.pl> wrote:
> 1. Czy to znaczy, że jadłeś 2 rodzaje wafelków?
To zależy od dnia. Ale staram się urozmaicać swoje posiłki poranne.

> 2. Martwi mnie jednostajność i zauważalne ubóstwo składników odżywczych
> Twojej diety.
Czyżbyś chciał(a) zasponsorować śniadania w dobrej restauracji? Siupel! Ale
chińszczyzna z dostawą do domciu to też nie jest zły pomysł ;]

> Czyżbyś żywił się w ten sposób, aby zaoszczędzić na Te
> Wszystkie Wspaniałe Hardłerki ?
No cóż, WWH są kosztowne... Tym bardziej, że nie mogę sobie pozwolić na WWH,
a tylko na CPWH (CP=Co Poniektóre). Monitor za jakiś czas...

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-