Odp: DVD Samsung sie zacina

Autor: Marcin (markuch_at_promail.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 22:51:09 MET

> Mam problem z DVD Samsung 606f
> Przegrywajac w DOSie np. instalke WINa na dysk twardy kopiuje sie kawalek
> po czym zatrzymuje sie na jakies 5sek. i kopiuje dalej. Mam plyte glowna
> ABIT BE6
> z najnowszym biosem i kontrolerem UDMA66. DVD jest podlaczony pod UDMA33,
> a dysk pod UDMA66.
> Podobny problem wystepuje pod Winda tylko krocej sie czeka.
>
> Czy jest to wina DVD, plyty glownej, czy moze zlej konfiguracji sprzetu
????
____________________________

moj sprzet to K6-2 na Fic503+ i DVD Samsung 606F i powiem Ci ze zdarzalo
sie ze
mial klopoty z CD-ROM-ami tloczonymi np. przez Chipa czy inne tego typu
wydawnictwa ,
najczesciej pomagalo przeczyszczenie plyty.. co dziwne NIGDY nie mial
problemu z filmami
DVD ( a niejednokrotnie byly ostro porysowane i dobite bo z wypozyczalni )
ani z plytami
audioCD , CD-R i CD-RW.

czytnik byc moze ma slaba korekcje bledow dla i nie potrafi wrocic do
nominalnej predkosci x32
po napotkaniu na porysowany czy zakurzony obszar plyty.. stad chyba te
przerwy w transferze z
plyt cd??

marcin