Re: Jak nagrać plytę audio+data

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_priv2.onet.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 21:04:45 MET

Użytkownik Łukasz Bernat <lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38D7875D.FDED524C_at_pce.koszalin.tpnet.pl...

co za perwersja.......
> hmm nie:>
Jesscze tego nie robiłeś????
Musisz coś z tym zrobić....;)
> ale kopiowalem czesto takie plyty w nero i bylo ok
Dobra zaraz sobie zainstaluje, ale czy trzeba coś kombinować czy naciskam
knefel i sie kopiuje, jeśli nie to napisz więcej o kombinowaniu.
Czy robi to WinOnCd bo zwaliłem (przyznaję się, ale tego nie lubię) płytę w
tym programie na CDCopy??

--
Pozdrawiam,  Andrzej