Re: Programy edukacyjne dla dzieci uruchamiane zaraz po wlaczeniu

Autor: Janusz Sikocinski (js_at_mas.com.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 19:00:05 MET

zwirek_at_netra.bielsko.pl wrote:

> Czy znacie jakies programy edukacyjne dla dzieci, ktore mozna umiescic
> w autoexecu? Nie chodzi tylko o automatyczne uruchamianie programu ale
> rowniez o wymuszenie pracy z programem przez jakis czas.

Proponuje zrobienie oblsugi tego w boot sectorze.
Mam takie cos (Pascal+ASM) co modyfikuje boot sector,
zeby mozna bylo odpalac DOS-a z roznych partycji.

Moze przerobic to tak, zeby odpalalo z malej partycji kawalek
softu do "autoryzacji" a potem przeladowanie systemu.

Znacznik wyniku testu moznaby trzymac w tablicy partycji
lub boot sektorze.

--
Janusz Sikocinski <js_at_mas.com.pl>