Re: Przejsciowka do myszy LOGITECH

Autor: trsr (trsr_at_ch.onet.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 17:28:59 MET

a to ciekawe... niedawno kupilem sobie 4d mouse (A4). Myslalem, ze jest ona
na szeregowy, ale okazalo sie, ze byla na PS (i nie miala ZADNYCH
przejsciowek). Na szczescie znajomy mial zbedna przejsciowke i mi ja
odstapil, wiec podlaczylem przez nia myche .... i ... dziala (!!!) - trudno
powiedziec, jak to jest z napieciami, ale jedno wiem, ze trafiaja sie
egzemplarze kompatybilne z obydwoma standardami, albo sprzedawcy
podprowadzaja przejsciowki ....

pozdrawiam