Odp: pomocy !!!!

Autor: Spajder (spajder_at_viper.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 17:24:20 MET

Użytkownik Nowy Targ <rafalw_at_mggp.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38d77e64_at_news.vogel.pl...
> zaczalem przez przypadek formatowac dysk (mam kilka komputerow w biurze i
> zapomnialem ze na jednym z nich mam na dyskach fat32 - chcac zainstalowac
> dos'a - niestety stare przyzwyczajenia - zaczal formatowac na fat16) -
> przerwalem go na 1% ale niestety potrzebuje odzyskac dane z tego dysku
> (jakies 50MB - reszta moze bys skasowana)
> Potzrebuje jakiegos programu, ktory mi pozwoli je odzyskac.
> rafal

Proponuje pobawic sie ndd.exe (norton disk doctor pod dosa, ale koniecznie
wersja obslugujaca fat32-jest dolaczona do pakietu NU30). Jesli to nie
pomoze to pozostaje juz tylko diskedit.exe (dysk edytor z NU30), ala ta
zabawka juz tylko dla doswiadczonych uzytkownikow. Ja osobiscie z
powodzeniem odzyskalem juz sporo danych przy pomocy ndd.exe ze zniknietych
partycji.