Re: Problem z Riva

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 14:40:44 MET

> Witam!
> A czy jest cos podobnego dla plyty Intel Atlanta z PII266?
> Jesli jakas gierka zaczyna wyciskac nieco wiecej niz inne z TNT2 (AGP 32MB
> VideoExcel) to zaczynaja sie "zabie skoki" lub zwis. Najczesciej na
quakeIII
> i NBA 2000, a np. na Fifie 2000 juz nie ma takich problemow.

No coz u Ciebie wszystko dziala, a u kolegi nic nie dzialalo, wiec to inna
sprawa
Po pierwsze procek jest stanowczo za slaby do rivy
Po drugie nie wiem ile masz pamieci, ale do q3 najlepiej miec ze 128 MB
Poza tym ustaw w tych grach niska jakosc grafiki
Sprobuj zainstalowac drivery fachmana 1.2 (albo inne ale poczytaj o
ustawieniach do nich w rejestrze)
Poza tym zmien w zaklace OpenGL driverow karty graficznej ustawienia
na max performance
Zaloz duzego stalego swapa, najlepiej na osobnym dysku
Uzyj programiku cacheman.zip (ostatnio w wersji 3.8) do lepszego ustawienia
cache dysku http://www.outertech.com/

Roger