Odp: kabelek miedzy SB Live , CDROM ?

Autor: KOLEJ (spajder_at_viper.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 14:13:22 MET

Użytkownik boczemp <boczemp_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7GGB4.16036$Ob.525897_at_news.tpnet.pl...
> Mam tylko kabelek "cyfrowy" ( SPDIF ) i nie moge odsluchiwac kompaktow.
> Czy potrzebny jest jeszcze zwykly kabelek? ( ale po co bylby w koncu ten
> cyfrowy ? )
> Czy moze SPDIF jest uszkodzony? ( wkladalem go ma rozne sposoby i nic )

Mam Live i kabelka cd audio wogole nie uzywam. MAm polaczony cdrom kabelkiem
cyfrowym do wejscia cd_spdif i dziala bez zarzutu. Porownywalem dzwiek przez
zwykly kabelek i kabelek digital i na tym drugim jest o niebo lepiej.
Spajder