radiatorki

Autor: Merlok (merlok_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 12:46:05 MET

Mam plyte VX noname 75-200Mhz i procek P133_at_133.
Obok procka sa na plycie takie dwa radiatorki koloru zlotego.
Wygladaja mniej wiecej tak, tylko troche szersze:

---|---
---|---
---|---

   |---
   |---
   |---

---|---
---|---
---|---

zastanawiam sie od czego one sie grzeja. Umieszczone sa w rogu plyty
tak 5-10mm od procka, ale go _nie_ _dotykaja_. I sa bardzo gorace,
zwlaszcza ten blizej procka.
Pytam nie z czystej ciekawosci, bo komputer mi sie notorycznie wiesza,
zwlaszcza przy jakiejs dluzszej kompilacji czy instalowaniu czegos
wiekszego.
Co robic? Kupic sobie wiatraczek na te radiatorki? Czy to moze cos
pomoc? Na procku mam normalnie maly radiator i wiatraczek.
Czy to ze te radiatorki sie tak grzeja (nie wiem od czego) moze byc
przyczyna tego , ze moj komputer ciagle sie wiesza?

Pozdrawiam - Merlok

--
merlok_at_polbox.com