instalacja modemu

Autor: Robert Zgrzebniak (robert69_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 09:52:41 MET

Witam!
Mam wielki problem. Usunalem przypadkiem z systemu modem i teraz nie wiem
jak go zainstalowac. Nie wiem, ktore sterowniki bo to w firmie i jest ich
cala masa. Oczywiscie standardowe metody nie dzialaja. Wykrecilem go i tak:
-modem PCI
-nadruk na plytce Zoltrix
-na kosci napisy: Conexant, RH56D/SP-PCI
W sterownikach Windowsa98SE jest taki producent i podaje jakiegos Rockwella
56 co mogloby sie zgadzac, ale potem pyta o wybor portu, na ktorym on jest i
mam tylko COM2, a pamietam, ze byl zainstalowany na COM'ie 5. Przy starcie
Windowsa i przy probie zainstalowania modemu wykrywa mi PCI Communication
Device, ale nigdzie nie chce znalezc sterownikow (plytka Zoltrixa, instalka
Windowsa, instalka plyty gl. itp.).
Podejrzewam, ze instaluje sie go jakims exe'kiem, ktory dodaje sam COM5 i
robi reszte. Jak probowalem dodawac COM'y recznie to po czwartym wyszedl
jakis bez nazwy z bledem. Nie mam juz pomyslow. Ratujcie bo ten modem musze
tam szybko zainstalowac...

Pozdrawiam