Re: !!! Jebać Plus GSM !!!

Autor: wojub (woju_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 09:05:53 MET

Hehe plus jusz wyjebany hehe ciekawe kiedy Era tam tesz panie maja mile
glosy ;)))) podejrzewam ze to jakis dres ktory mysli tyko o jednym ;)))) i
siem podgnieca i tyle ;))))
heheh Tak poza tym to ja mam Ere i jak snieg mocniej pada albo deszcz to mi
zanika a niebluzgam wiecie to siem z domu wynosi :))
sorry za bledy.
wojub_at_poczta.fm