problem z pci

Autor: Bart (bartek_at_coig.katowice.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 07:43:00 MET

witam

mam plyte dfi - jeszcze dla zwyklych pentium
w tym urzadzenia PCI:

- karta sieciowa Reatec - 4 slot liczac od AGP
- karta modemowa Zoltrix - 1 slot od agp
- karta SCSI NCR - 2 slot od agp

karta graficzna na AGP INTEL 740

i wszystko dzialalo

dokupilem sobie SB 128 PCI i wsadzilem w ostatnio wolny slot PCI
no i sie zaczelo.
Na liscie sprzetu przy starcie nie widac tej karty muzycznaj - zglasza sie
jako nieznanen urzadzenie
zaczalem wiec przekladac larty slotami ale bez efektu
SB nadal zglaszal sie jako nieznane urzadzenie PCI
wkoncu wyjalem wszystko ( modem, siecowke, scsi ) i wsadzilem tylko SB i tu
szok - karta zostala poprawnie rozpoznana TYLKO w pierwszym slocie.
Wiec zaczalem wsadzac pozostale karty i zaczely sie jaja
bo SCSI nie chce dzialac w zadnym innym slocie poza pierwszym, modem to
samo - jedynie sieciowka dziala poprawnie w tym swoim 4 slocie.

Postanowilem wrocic do stany poczatkowego no i kolejny szok - nie dziala
po wlozeniu SCSI do innego slota jak pierwszy komp wykrywa karte SCSI
i staje w oczekiwnaiu na wykrycie urzadzen wpietych do tej karty i to trwa
wiecznosc i nie dziala.
Modemu nie da sie zainstalowac w innym slocie niz w pierwszym.

Juz sam nie wiem co zrobic. Pilnie musze odpalic kompa takby dzialal bez tej
karty muzycznej.
Czy ktos ma jakis pomys?

Bartek
bartek_at_coig.katowice.pl