Re: SIEĆ LOKALNA

Autor: Hellspawn (hellspawn_at_rojca.net)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 01:11:43 MET

Hey,ja naleze do tej "szczesliwej"grupki osob bedacych polaczonych
ze soba "kliometrami kabli"..:)))
Mamy dostep do i-netu,przez stale lacze ktore udostepnia nam prywatny
provider.
Przejdzmy wiec do rzeczy.
Jest nas okolo 36 z czego 23 korzysta z netu, instalacja kosztowala nas
prawie
3000 zeta (ale to bylo dawno jakies 2 lata temu ),dostalismy wtedy lacze
33.6 ,
teraz instalacja (w kazdym badz razie w tej firmie u ktorej dzierzawimy
lacze),
lacza asynchronicznego 128 kbps wynosi 2439 zl ,a abonament miesieczny
okolo 670 zl (ceny brutto i to jest oferta dla osob prywatnych ),
Takze dzielac to na powiedzmy 10 osob wychodzi 243,9 za instalacje i
67 abonament miesieczny.
Wydaje mi sie ze nie jest to duzo i oplaca sie za staly dostep do internetu
placic te 67 zeta miesiecznie.
Co do winshitow,to nie ma zadnych problemow(oczywiscie z winshitem zawsze
sa problemy :))) ) ale chodzi mi tu o problemy zwiazane z siecia i inetem,
wszystko chodzi jak nalezy.
Takze jak masz mozliwosc polaczenia ze soba 10 osob w siec to pierwsze
co, to szukaj prywatnych providerow i podpinajcie sie do netu :))
Jak chcesz sie dowiedziec czegos wiecej o laczach stalych ,cenach itp. to
wejdz na strone: www.pik-net.pl
To jest strona naszego providera i stamtad mozesz sie dowiedziec wszystko co
cie interesuje..:))
Pozdrawiam