RE: Problem z instalacja i740

Autor: hapy grupy (grupy_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 00:34:17 MET

Kochani moi!
Szlag mnie zaraz jasny trafi, wiec zanim to nastapi, moze ktos pomoze.
Kolezanka przyniosla mi komputer, w celu "przeczyszczenia", jako ze
miala niezly smietnik.
Oczywiscie dysk potraktowalem formatem, zainstalowalem win98 PL i...
zaczely sie jaja.
W komputerze jest karta Daytona na Intelu740, system wykryl ja jako PCI
VGA - czyli jak w instrukcji. No to uruchamiam instalacje wlasciwego
drivera, karta instaluje sie jako I740AGP no i fajnie. Tylko ze... nie
daje sie uruchomic wyzej jak 640x480 w 16 kolorach.
Do dystpozycji pojawia sie jeszcze 256 kolorow i HiColor. Zeby bylo
zabawniej, oferowane rozdzielczosci to 640x480, potem jakies 720 na
iles, itd. ale juz przy 800x600 256 kolrow to maks jaki daje sie
ustawic. Nie ma to zreszta znaczenia, bo po zresetowaniu i tak jest znow
16 kolorow.
Czy ktos moze mi wyjasnic o co tu chodzi? Ostatnio mialem taki problem z
karta SIS, ale wyniknal z mojej glupoty po nie popatrzylem na ekran i
uparcie instalowalem driver z 98 win95.
Tu jednak driver jest niby uniwersalny. Juz sciaganelem ze dwa inne... I
nic...
Celeron 366, plyta na BX, 64 MB RAM.
Jesli moglbym prosic o ewentualne zdubowanie odpowiedzi na priva, bede
wdzieczny.

Maciej
1. w biosie musi byc wlaczona opcja "asign irq for vga" lub podobnie
2. czy plyta to prawdziwy bx?( a nie np. bxcel z pcchips), jesli nie to
nalezy zainstalowac sterownik agp z plyty cd dolaczonej do plyty gl.
3. jezeli to nie pomoze to zainstaluj ,najnowszy driver do intela i740 np. z
www.pc.com.pl
4. sprawdz tez czy karta nie dzieli sie jakims urzadzeniem irq jak tak to
beeeee.
Jezeli zrobisz to wszystko to zadziala.
MarioW

www.pcsklep.silesianet.pl - najtanszy internetowy sklep komputerowy

---
http://www.intralink.com.pl - Muzyczny Supermarket z akcentem na jazz.
Mamy najwiecej muzyki pop, rock i jazz w Polsce! Zapraszamy!

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/