Radiatorek+grafika

Autor: DooMiniK (doominik_at_wroclaw.eta.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 13:03:22 MET

Witam !!!

Na karcie graficznej TNT M64- Super Multimedia ;) jest
radiator na stałe (nity w płytce). Na dodatek jest on bardzo
mały wymiarowo (na wysokość może być) i umieszczony
w niestandardowej pozycji - przekręcony o 45 Stopni.
Kupiłem na giełdzie radiator do 486 i ściągnąłem wentylatorek.
I tu zaczyna się problem - otwory są dość "rozbieżne" w stosunku
do radiatora.
Jak by to zamontować ? (tylko nie na gumki ...)

ps. I niech nikt nie pisze, że ten model nie potrzebuje chłodzenia-
mój na pewno potrzebuje ;)

--
DooMiniK