Re: TEAC CD 32x SCSI prosze o opinie...

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 18:39:32 MET

>TEAC x 32 SCSI jest o tyle najlepszy, że przeczyta WSZYSTKO, nawet
>zarysowane płyty. Ma najlepszą korekcję błędów. Szybkość, o której piszesz
>(według mnie niepotrzebnie) jest parametrem mniej ważnym od jakości
korekcji
>błędów i mechaniki napędu.

A czy miales wogole to czynienia z Plextorem x40 SCSI? Tak sie sklada ze
wydajnosciowo niestety ale wyraznie jest lepszy od w/w TEAC'a SCSI. I to
wyraznie.

Swoja droga jesli chodzi o napedy czytajace wszystko, nawet podstawki pod
browarki ;-), to model x24 TEAC'a pod tym wzgledem stoi na zaszczytnym
miejscu.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl