Odp: VIA ODRADZAM

Autor: Sławomir Dymko (nikki_at_zt.lomza.tpsa.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 15:36:54 MET

Witam
Muszę tutaj zaprotestować. Sam posiadam FIC-a VA-503A na VIA i AMD K6-2
400MHz i nie nie mam w tej chwili żadnych kłopotów z powyższą konfiguracją,
a dodam, że posiadam również graf. na TNT2. Problem leży w tym, że należy do
danej konfiguracji dołączyć odpowiednie patch-e, co eliminuje wymienione w
innych postach problemy. Z grą HoMM3 również nie mam żadnych problemów
dotyczących instalacji jak i samej gry. Po prostu trzeba trochę więcej czasu
poświęcić sprzętowi.
Jeżeli ktoś nie ma pojęcia o sprzęcie i jego konfiguracji niech sobie kupi
kompa z intelowskim chipem, za co oczywiście odpowiednio zapłaci, co i tak
nie wiąże się z poprawnym działaniem sprzętu.
Pozdrawiam
            Sławek
Użytkownik Roman Milewski <romil_at_ka.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8b0s72$jnv$1_at_news.onet.pl...
> sterów,
> procem
AMD?