Re: peltier cd.

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 14:01:58 MET

On Mon, 20 Mar 2000, kristof wrote:

+witam dzieki bardzo wszystkim za info gdzie go moge kupic

 W Zabrzu ostatnio widziałem w SCALAKu ;> (ok, ok, ale niby
jak mam wydedukować do którego końca Polski ci bliżej ??!)

+prosil bym jeszcze o wasze opinie na jego temat - jak to dziala w praktyce,

 No... Działa :) Używałem przedostatnio, ostatnio nie używam
bo: A. proc się akurat podkręcał na ile mógł bez chłodzenia
B. jak dołożyłem kart na PCI to reszta PCta "spuchła" :[

+z tego co slyszalem to takie chlodziarki robia furrore ale w japonii a u nas
+sa jakby troche pomijane

 Czy byłeś łaskaw przejrzeć archiwum grupy/listy ??!!
(nie, nie zrobię tego za ciebie - goto www.deja.com,
"advanced", grupa "pecet" i słowo "peltier")

+ i jestem ciekawy dlaczego, skoro potrafia schlodzic procka do 12
+celsjuszy :)

...i niżej, ale szron w komputerze jest niewskazany ;)

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.
[...]