Odp: Czy ktos ma przejsciowke do myszy Logitech.

Autor: D&J (d.jarecki_at_comprze.com.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 13:59:26 MET

Pragne zauwazyc ze jedynie orginalna przejsciowka Logitecha zadziala
poprawnie z myszka Pilot Mouse + (taka ladna z rolka posrodku). Zwykle
przejsciowki walaja sie w kazdym sklepie. Tu chodzi o orginalna z pudelka.
Moze komus jest niepotrzebna bo przeciesz PS2 jest juz standardem, a ja mam
jeszcze sprzet bez USB czy PS2. Oczywiscie zawsze mozna wymienic calosc ze
wzgledu na mysz.
D&J

Użytkownik kanarek <kanarek_at_mail.atr.bydgoszcz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8b51ja$rce$1_at_sunsite.icm.edu.pl...