Problem z ZOLTRIX'ami

Autor: KZ (zbila_at_yoyo.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 12:20:41 MET

Dostałęm w swoje ręce dwa modemy Zoltrixa: FMV33,6 oraz 56k (symbolu
nie znam)
Obydwa nie dajš się zainstalować pod WIN -system ich nie widzi.
Prawdopodobnie przyczyna leży po stronie ich softu. Wniosek taki
wysunšłem po odpaleniu Modem Doctora. Obydwa modemy zostały znalezione
na COM'ach lecz przy testowaniu ich procesorów programik wykazał
błędy.
Stšd moje pytanie: w jaki sposób wgrać soft do EPROM'u procesorów. O
ile wiem jego uaktywnienie za pomocš programików do upgrade nic nie
da. -modemy nie sš widziane i rozponawane przez system.
Będę wdzięczny za pomoc.

Poz.
Krzysiek

ICQ:67733416