Gigabyte Ga-5aa i problem

Autor: brzezio (brzezio_at_basnet.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 18:15:55 MET

Mam pytanie.Na plycie Gigabyte GA-5AA (na plycie jest chipset ali a
kontroler obsluguje ata 66) mam zainstalowany AMD K-6 2 300 MHz ( 3 * 100) a
w slocie AGP karte Elsa Erazor III Pro i zaczynaja sie klopoty
Karta chodzi ok w 3d3 ale w opengl mam rozmyty w pionie obraz poza tym
czasami przy odczycie plikow z dysku wychodza mi bledy.Karta grafiki jest
ok - sprawdzona w drugim kompie z celeronem.
W czym tkwi problem ....
ps przy instalce winnt mam bledy odczytu ..tylko co dziwniejsze 3 razy
instalowalem i za kazdym razem w innych plikach.
w czym problem?