Re: Problem z Matrox G400

Autor: Niziak (niziak_at_popnet.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 11:37:11 MET

Jasio jasiox_at_polbox.com wyskobał(a) ...
> Mam problem z instalacja Matroxa G400 pod Windows NT.
> Po zainstalowaniu driverów, w trakcie ponownego startu systemu, komputer
> zatrzymuje się na niebieskim ekranie i nic nie robi - stoi, nie wypisuje
> komunikatów o błędach. Niestety nie da się ju z uruchomić komutera też w
> trybie VGA. System dopiero startuje po włożeniu innej karty graficznej.
>
> System: Windows NT 4.0, Sp6a, 64MB RAM, Płyta główna PC100 BXcel
>
> Czy powodem może być płyta główna nie oparta na chipie 440BX?
Nie masz i440BX tylko jak sam napisales "gówno BXCwel", czyli chyba jakis
syf do potegi nieskonczonej (zdaje sie ze to produkcja ALI).

(bez urazy ale te BXcele to juz przesada, jak mozna taki syf wypuszczac)

Koles mial dokladnie to samo pod zwyklymi windami. Próbowalismy roznych
kombinacji (nowe stery itp), dopiero wymiana plyty na intel 440BX
pomogla.

            Niziak
niziak_at_popnet.pl
niziak_at_box43.gnet.pl