Sieć wawa Żoliborz. (chętni są?)

Autor: 3cat (3cat_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 01:20:41 MET

Witam.
Pytanie do grupy jest proste:
Czy znajdą się chętni do sieci, którą mam zamiar stworzyć na Warszawskim
Żoliborzu???

Eternet 10 Mb nie koniecznie na skretce. Kabel tepsowy 4 żyłowy w zupełności
wystarczy.
A poniewarz moja ukochana administracja od razu na początek podkłada świnie
i nie daje zgody, cała sieć musi być na krzywy ryj! Ja im nie odpuszcze. Dla
nich sieć to to samo co kablówka.
"Bo u nas są juz dwie kablówki i trzeciej nie chcemy" powedziała bardzo
gruba pani Dyrektor. I co ja miałem na to odpowiedzieć?? Tak więc o ile w
blokach kable da się pochować między już istniejącymi to połaczenia między
blokami trzeba porobić bez kabla. Coś na bazie irdy, laserów z kiosku lub
może w końcu zrobie to proste i tanie łącze na transceiverach RFM
(47zet/szt).
Lokalizacja: Wawa Żoliborz osiedle Sady 4 i okolice
(okolice to znaczy pomiędzy ulicami Popiełuszki i Włościańską / Elbląską, a
może jeszcze dalej??? ).
Termin: Do zaraz!!!, Natychmiast, Pali się!
Wyjście na świat: Do uzgodnienia, conajmniej 125kbps
Firma: Totalna amatorka, tzn kładziemy sami.

Są chętni? Pisz na priv: 3cat_at_polbox.com najlepiej, bo nie zawsze mam
dostęp do list.

ps. Jakby ktoś z was miał ochote pojeździć sobie na mnie za komercję to od
razu mówie, że całe przedsięwzięcie jest zupełnie niekomercyjne i nikt na
tej sieci zarabiał nie będzie.
pzdrw Piotr