Re: dpi a rozdzielczosc ekranowa

Autor: Mirek Kucharczyk (m.kucharczyk_at_sepia-druk.com.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 02:12:11 MET

Siemanko!!!

Koledzy i Wojtku.

Mysle, ze wszyscy macie racje, ale Wojtek powinien zdecydowanie uscislic
pytanie!!!
Zacznijmy od tego co chcesz zrobic: Strone do internetu, wyslac prace na
drukarke, czy naswietlic i wyslac do druku. A moze chcesz ja zeskanowac? W
kazdym przypadku mamy do czynienia z rozdzielczoscia, ale w zadnym przypadku
nie ta sama. Zastanow sie, przedstaw konkretny problem, a na pewno ktos Ci
udzieli wlasciwej porady. Moze nawet ja.

Pozdrawiam Mirek