Re: Szukam PC-ta

Autor: bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl
Data: Mon 20 Mar 2000 - 10:02:32 MET

Cześć
Jest jeszcze jedno ważne pytanie - czy znajoma ma zamiar kiedykolwiek
rozbudowywać kompa - jeżeli tak to stanowczo odradzam kupowanie płyty
zintegrowanej - tanio, ale spróbuj coś zmienić.
Jestem zdecydowanym wrogiem taniochy (wcale nie dlatego, że sam się zajmuję
sprzedażą i chcę wyrwać jak najwięcej kasy) z wieloletniego doświadczenia wiem,
że najtaniej kupowane elementy
z reguły są niskiej jakości, albo przestarzałe i złożony z nich komp niby
chodzi ale....zresztą większość z Was zna te sprawy z własnego często niemiłego
doświadczenia. Nie namawiam, żeby zaraz kupować sprzęcior za 50 baniek do
przepisywania tekstów, ale naprawdę warto dołożyć 5-10 baniek i mieć spokój i
jako taki komfort pracy. Np do zawodowego przepisywania tekstów moim zdaniem
najlepsze są monitory 17 (wcale nie muszą być wymyślne Soniaki, czy inne, ale w
rozdzielczości 800x600 i 1024 x 728 częstotliwość nie powinna spadać w
poziomie poniżej 800Hz ), no od bidy mogą jeszcze być 15. A 14 to raczej na
terminale bankowe (chociaż na mojej 486 przez 10 lat używałem 14, ale to były
inne czasy).
Pozdrawiam Maciek
ps Jeżeli jesteś z Lublina, i nie masz jakiejś upatrzonej firmy to napisz do
mnie na priva może będe miał dla ciebie jakąś propozycję