Re: Odp: Monitor 19'' Fujitsu-Siemens za 1600 zl

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 00:46:21 MET

Vindex wrote:

> To nie jest rozdzielczosc w ktorej mozna pracowac na 17tce. Maksimum
> do pracy z jakimkolwiek tekstem to 1152/864 - o ile Twoja karta daje
> taka rozdzielczosc
To juz kwestia gustu.. ale 1280*1024 jest dla mnie idealna na 17.. obraz
jest czytelny i nie wiem dlaczego twierdzisz, ze nie da sie pracowac..
nie te oczy juz moze? Ale znalesc 17" ktora wyciaga 85Hz w tej
rozdzielczosci i kosztuje w miare rozsadnie to juz raczrej nie tak
latwo... wszystkie tansze wyciagaja max75Hz

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca