Re: bios z be6II do be6 I

Autor: kanarek (kanarek_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 22:30:31 MET

> nie przyznam! czytajac coponiektore posty nt. A-bita BE6 II mam jedynie
> powody by cieszyc sie z posiadania "jedynki" :-)
> Fakt, ze II ma kilka ciekawych bajerow (np. wlacznie na haslo), ale chyba
> nie warta zamiana

widze ze jestes upatry i jak juz cos masz na "plus" to nie chcesz tego
zmienic ;-))

> :-) wrozbita, cholera jakis ? :-))))
> karte kupuje na dniach ...

Ja mam nadzieje ze tez to zrobie, chociaz naszlo mnie na DVD ale ceny mnie
zaskoczyly 700 i w gore, podobno to za sprawa jakiegos mlodego norwega ktory
zlamal kodowanie i udostepnil program do rozkodowywania, ale nie wiem czy to
jest prawda czy po porostu zaprzestanie produkcji tanszych DVD tych razy x4
x6, bo jak bylem w hurtowni to proponowali mi tylko x8 x10 :-(((

daj zanc jak bedziesz cos mial i poziel sie wrazeniami ;))
Pozdrawiam
Patryk