Odp: PIII500 i pamieci

Autor: b_at_nit@
Data: Sun 19 Mar 2000 - 21:45:13 MET

Użytkownik Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:8b2m3m$u51$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Jeżeli są firmowe, a nie noname, o czasie dostępu od.8 do max.10
ns to
> powinno być OK, ale ściągnij najnowszy bios do be6 z ftp abita.
Ustaw
> "firmowo" FSB na 100 MHz, powinno ruszyć. Potem ewentualnie
możesz
> poeksperymentować np. 5x124 MHz itd. ale bez gwarancji że się
nie wywali.
> Sam mam be6 i pracuje od pół roku jak ruski zegarek - byle
naprzód.

dokladasz troche do pieca kolego ....

jesli ten nasz zmieniający sprzet kolega ma kostki PC100 ( kostki
Pc100 sa raczej 7 NS i 6NS ) i wsadzi procka 500-tke na plyte
glowna z magistrala 100 MhZ ( mam taki sam na P3B-F ) to o reszte
nie musi sie troszczyc ... inne hardware typu graka ( karta
graficzna etc.) nie gra tu roli ...
i nie doradzaj mu mnoznikow innych niz fabryczne - 500-tka nie
jest taka tania ...... :)

b_at_nit@