Odp: Jaki dysk + szukam cracka???

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 15:08:22 MET

Szczerze radzę IBM. Mam w domu DJNA 370910 9.1 GB UDMA 66, 7200 obr, 2 MB
cache i chodzi jak złoto przy WSZYSTKICH częstotliwościach FSB. Natomiast w
pracy Seagate 8.4 GB, pracujący TYLKO przy FSB 66 MHz do proca Celerona ,
inaczej następuje totalny pad dysku. Wystarczy?
Nie oszczędzaj, kup IBM, a nie pożałujesz.

Użytkownik mmike <mmike_at_zeus.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8b2l7r$b4f$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...