Odp: Monitor 19'' Fujitsu-Siemens za 1600 zl

Autor: Tomek G. (tomek_at_net.dabrowa.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 15:53:47 MET

> Może chodzi o inny model, ale ten, o którym mówię, był za te około
> 1600 zł w Mediamarkcie. Co ciekawe, Fujitsu robi bardzo dobre
> tanie monitory 17" ze wspaniałym, ostrym obrazem (jak na niecałe
> 1000 zł za ten monitor).

Nie znam sie zbytnio na monitorach . Poprzednio ogladalem w Mediamarket
monitor Fujitsu 19'' w podobnej cenie byl to model c191 i obraz byl
faktycznie nedzny. A ten to jest nowszy model Fujitsu- Siemens c 911 i obraz
wyglada niezle, ogladalem tylko pulpit windowsa.
Tylko ze byla to ostatnia sztuka a ja mam zamiar dokonac zakupu pod koniec
tygodnia.
Ewentualnie jaki dobry monitor mozesz polecic do 1500 ( 17'' i odswiezanie w
1280*1024 przynajmniej 75 Hz). . Widzial w dobrej cenie KFC 17'' z
kineskopem Neca za 1350 ?

Dzieki za odpowiedz