Odp: Płyty na chipie VIA - ODRADZAM

Autor: Łukasz. (lziezio_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 13:33:39 MET

> Argumenty podałem w kilku postach - może byś coś przeczytał i się
nauczył?.
> A może ty podaj argumenty ZA chipem VIA, bijące na głowę Intelowskiego
BX -
> poza ceną, bo wiadomo, że to badziewie, jak każde prawdziwe g...., jest
> tanie. M.Lipski

takie argumenty jak podales to sa argumenty wydaje mi sie jakiegos lusera
ktory nie potrafi sobrze zainstalowac sobie wszystkiego , wiec rzezi ze to
VIA sprzet badziewny itp,

>2. Same kłopoty- specjalne, niezbędne pakiety do IDE, AGP itd, bez których
>nawet DirectX nie ruszy (sprawdzcie testy grafiki - sprawdzie moduł
>DirectDraw i Direct3D.
jakbys niewiedzial to te pakiety to zasluga firmy M$ .....ktora nie
potrafila ( nie chciala ?)napisac dobrych driverkow....dlaczego nie musze
instalowac do np Linuxa takich rzeczy ?moze mi powiesz.....

>4. Sam miałem płytę Fica z AMD K-6-2 400, i np. chyba popularna gra HoMM 3
>nawet nie mógła się ZAINSTALOWAĆ. Wywaliłem w cholerę i zamieniłem na BX z
>Celeronem Intela i jest all ok.
>5. itd, itp.
no tak , tak jakby kazdy mial wplyw na programistow zeby lepsze progamy
pisali......
ja sie jescze nie spotkalem z programem/giera ktora by mi odmowila
wspolpracy ( MVP 3)
poczytaj sobie PC KURIER 25/99 i 24/99 to sie moze czegos dowiesz.....
zreszta niewiesz pewnie co to za gazeta .........:)