Re: Jaką nagrywarkę kupićFF=FF?=

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 10:55:42 MET

A więc stało się! ;-) Dnia Mon, 13 Mar 2000 16:42:25 +0100, osoba podpisująca
się: Artur Czeczko <Artur.Czeczko_at_pse.pl>, w artykule:
<38CD0C61.819BBE09_at_pse.pl> napisała:

> A czy nie osiągnie się tego samego przy trzech kanałach IDE?
> Podobno to jest możliwe, chociaż szczerze mówiąc nie widziałem
> czegoś takiego w żadnym komputerze.

Płyta Abit BP6 [ta na 2 Celerony] ma 4 kanały EIDE. Ale czy i jak
to działa, nie wiem, bo na IDE mam tam tylko CD-ROM. :-)

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |