low level seageta

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 10:58:00 MET

Ma ktoś program do low level format seagata medalist 2,5GB?
Na stronie seagate napisali, że robi się to diskwizardem ale ja w nim
nigdzie tej opcji nie widzę (DW 2000).
Dysk jest praktycznie padnięty (sypie badsektorami, czasem komp w
ogóle nie startuje, piszczy, wiesza system) więc nie mam wiele do
stracenia. Może jeszcze jakieś ratunkowe operacje poza low level da
się zrobić?
Niestety nie mam dostępu do żadnego kompa z takimi funkcjami w BIOSie.

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl