Re: tworzenie prezentacji - multimedialnych cd-romow - jak?

Autor: Witek Rozalowski (604488525_at_eranet.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 02:01:12 MET

Proponuje program GL-PRO firmy G-MEDIA.
E-mail do dystrybutora na Polske:
poczta_at_sonik.pl
http://sonik.pl
Demo programu ma 100% mozliwosci wersji pelnej, tylko po wyjsciu z
programu przez kilka sekund zostaje na ekranie logo. Program jest
b.szybki, prezentacje maja niewielkie wymagania no i edycja jest prosta

Witek
604488525_at_eranet.pl

Użytkownik Maciej Kołodziej <orlowo_at_orlowo.gd.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:gd_z4.2501$Ob.85808_at_news.tpnet.pl...