Re: Odp: problem z Sound Blasterem Live

Autor: Zb. Ja. (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 15:25:14 MET

Tak BTW.
Przeczytałem wymianę zdań na temat SB Live. I myślę, że może spotkaliście
się z takim problemem.
Podkusiło mnie coś, żeby w jednym z komputerów zaistalować sobie pod Win98PL
SE Sound Blastyera Audio PCI 128, inwestycja niewielka, przyznacie.
Instalacja kończy się ”sukcesem” i po restarcie komputer wisi przy
wchodzeniu do Windowsów. W trybie awaryjnym wszystko jest OK. Po wyjęciu
karty i odinstalowaniu softu wszystko wraca do normy. Trzy razy powtarzałem
instalację. Zawsze jest tak samo! Tak prawdę mówiąc ten Sound Blaster
potrzebny mi jest jak pannie dziecko, ma tylko sygnalizować nadejście
poczty, ale teraz się wq...łem. Nie będzie mi komputer rządził. Muszę go
jakoś opanować. Nic mi nie przychodzi do głowy. Wkładam kartę w jedyny wolny
slot PCI. W pozostałych jest karta sieciowa (Kingston 10/100) i video
(Matrox Millennium) i więcej nic nie ma.
Pomożecie?
Pozdrawiam

--
W&Z. Janeczek