Re: i820 - plusy i minusy

Autor: cb (cb_at_inet.com.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 09:43:01 MET

Wiadomość napisana przez: "Paweł Bškowski":

> Witam
>
> Idealny jest do sprawdzanie pamięci, MHT (memory hub translator) od razu
> burzy się jak z DIMM'ami coś nie tak Jak dobre kości, nie ma problemu chodzi
> bardzo stabilnie (Uwaga nie wszystkie DIMM single side sš naprawdę single
> dla i820 i daletego sš problemy ze stabilnościš)
> Według mnie Intel trochę się pośpieszył z przejściem na RIMM a atrapa w
> postaci mostka nie jest najlepszym rozwišzaniem. Osobiście mam płytę ASUS
> P3C2000 z Geforcem i wszystko działa. Choć były problemy.
> I sš drobne nadal, ale to nowy temat rzeka: Jakie natężenie szyna AGP
> [...]

Ale zdaje sie do P3C-2000 pasuja od razu DIMMy bez MTH.
Ja kupilem P3C-E ktory obsuguje tylko RIMMy i dlatego musialem kupic ten
beznadziejny "mostek" DIMM Riser tez od Asusa (podobno inne nie pasuja do plyt
Asusa). Zadnych problemow z instalacja pamieci nie mialem.
Problem w tym ze jest on taki wielki ze siega bardzo blisko Slotu 1. Odradzam
wiec zakup procesora PIII FC-PGA ( z przejsciowka na S1) bo wentylator opiera
sie wtedy o ten "mostek" DIMM Riser. Fatalnie ! Moze PIII na slot 1 bedzie
zajmowal mniej miejsca.
Ale nie moglem nigdzie dostac wersji PIII EB na slot1.
A propos jakiego masz procka i jaka masz jego temperature pokazywana na BIOSie
lub przez Intel Desk Client Menager (krytyczna to 80 stopni) ????

Pozdrawiam,

Klaudiusz