Karty graficzne z TVOUT

Autor: Grzegorz Kania (grzkania_at_polbox.com)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 12:25:26 MET

Cześć wszystkim.

Mam zamiar "zbudować" sobie zestaw kina domowego z wykorzystaniem PC-ta.
Chciałbym wykorzystać do tego celu karte graficzną w wyjściem TV (aby móc
oglądać
obraz na dużym telewizorze), a nie chcę kupować sprzętowego dekodera (obecne
procesory + karta graficzna
ze wspomaganiem MPG w zupełności wystarczają. A sprzętowy dekoder nadaje się
tylko do
odtwarzania filmów MPG1/2 i do niczego więcej). Mam w związku z tym kilka
pytań:
1. Czy obraz generowany przez karty graficzne na telewizorze jest dobrej
jakości (chodzi o filmy,gry)
2. Czy jest możliwa praca takiego zestawu (PC z kartą graficzną z wyjściem
TV) bez monitora komputerowego (tylko sam telewizor)
3. Czy karta Savage4 z wyjściem TV spełni moje oczekiwania (patrz. pytanie 1
i 2). Wybrałem ją ze względu
na przystępną cenę, a niewiele ustępuje kartom z procesorami TNT2

Dzięki za rzeczową i fachową odpowiedź.

G.K.