Re: IBM BzzzzzRECZY

Autor: Slawek Biela (slavok_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 19:52:01 MET

No niestety to byla wada dysku .Na 3 komputerach chodzil tak samo(glosno)
Juz mam nowy ale i nowe problemy.Po restarcie z win98se wlaczyl sie
scandisk i okazalo sie ze powstaly b-sektorki a win juz sie nie uruchomil.
Ktos mi powiedzial ze to moze byc wina mojego proca cel 333 ,podobno ma on
za mala czestotliwosc taktowania "66".No i podobno dlatego.Ale to juz nie
wazne bo zdecydowalem sie na zmiane proca i plyty na abita be6 i pentium
III500 .A tak przy okazji to nie wiem co to jest:
-pentium III 500 box gwarancja 3lata
-pentium III 500 oem gw 1 rok
-pentium III 500 FCPGA ?
Z gory dzieki za wszelkie wyjasnienia.

A moze ktos ma ibm20,5 udma66 7200 i celerona 333.Niech opisze swoje
doswiadczenia.

Użytkownik Dariusz Flaga <NOSPAM.dflaga_at_elka.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8aqo2b$eif$1_at_sinope.coi.pw.edu.pl...