Re: nowy komp do gier

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 00:54:13 MET

"R&P R." napisał(a):

> Zabieram sie do kupna nowego komputera z przeznaczeniem glownie do gier
> cos innego sporadycznie i raczej niewymagajace.
> Mabyc tanio tzn za ok 6000 pln jak najlepszy sprzet.
> 1)plyta (markowa) czyli bezkonfliktowa - elastyczna(podkrecanie)

Eh... A po co podkrecanie? Nie ma plyt bezkonfliktowych, szczegolnie z
BIOSEM Awarda, no ale jezeli moge cos polecic, to ASUS P3B-F za 630 zl.
> 2)procek jw jaki zalezy od tego by zmiescic sie w cenie z reszta
Pelne Pentium III 550 za 1100
> 3)ram 128 pc133
A znajdz mi plyte, ktora to obsluzy na rozsadnym chipsecie... Poza tym
ten RAM jest w tej chwili nie do dostania. RAM PC100, 6ns (teoria mowi,
ze biega na FSB 133MHz) ~550 zl
> 4)HDD raczej szybki niz duzy ale nie SCSI
Tak czy owak, najlepiej Seagate Barracuda ~700 zl
+ kontroler UDMA66 110 zl
> 5)grafika chcialbym GFORCE'a
No problem ~1250 zl
> 6)dzwiek musi byc z "wszyskim" kompatybilny ale bez wodotryskow tzn
SB Live! Value nowszej generacji 250 zl
> sluchanie na zwyklych glosniczkach za 60 pln lub sluchawkach
> 7)CDrom zadne DVD czy CDR
LG CRD8480B 250 zl
> 8)monitor 15"
Hmm... Tu mam problem. Moze Samsung, tylko ktory? Ale za ok 1000 nawet
niezla 15 sie znajdzie.
> 9)najtansza "sieciowka"
30 zl
> 10)reszta bez znaczenia
obudowa ~150
> Bardzo prosze o jakos porade co wybrac .
Zmiescisz sie, na komponentach nawet bardzo dobrych, pewnych i
spraqwdzonych - warunek gielda Grzybowska i smaodzielne zlozenie. Acha,
nie policzylem chyba wiatraczka, ale istnieje nadzieja, ze ceny spadly,
wiec...

> Jezeli ktos handluje lub sie orientuje poprosze rowniez o ceny.

Ceny sprzed tygodnia :-)

> Czy warto kupowac na jakichs gieldach czy lepiej w sklepie?

Lepiej na gieldzie, jezeli sam skladasz.

> gdzie najtaniej mozna kupic powyzsze w warszwia lub krakowie.

A tego nie wiem... Moze Wawie.
Pozdro, Zen0n.