Re: konflikt? win98

Autor: shido_at_twojisp.com.pl
Data: Sat 18 Mar 2000 - 00:29:28 MET

Spróbuj zainstalowac najnowszy bios i sciagnij nowe dirvery ze strony www
producenta plyty. Powinno pomoc.

\"mike\" <mike_at_orfi.uwm.edu.pl> wrote:
>Czesc
>
>w 98 po wybraniu Moj Komputer->Wlasciwosci na liscie
>uzadzen w grupie Inne urzadzenie widnieje takie cos: \"PCI System
>Management Bus\" , a przy nim stoi wykrzyknik. We wlasciwosciach
>tego urzadzenie jest napisane, ze nie zainstalowano dla niego
>sterownikow.Nie wiem co to za urzadzenie. Z CD ROMa do plyty glownej
>zainstalowalem wszystko co sie da. (plyta to MS 6301). Ma Ktos
>jakas koncepcje co ztym zrobic?
>
>Pozdrawiam

                -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglšdać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!