celeron 466

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 21:41:39 MET

Pytanie bardzo konkretne. Jaka jest typowa sprawność procesora wymienionego
w temacie w warunkach 'overclocked'.
Jak rozumiem, 525 (75) powinien znieść każdy, a 582 (83) już mało który.

Problem o tyle inteligentny, że dostałem wczoraj egzemplarz, który na 83
jest zdecydowanie NIEstabilny (podczas gdy na 75 oczywiście działa przy
2.0V). Ale mam możliwość wymiany na drugi egzemplarz. Czy warto? Bo jeśli
ten typ tak ma, to, najzwyczajniej w świecie - nie chce mi się bawić...

Druga sprawa, może bardziej 'windowsiasta'.
Potrzebuję program, przy pomocy którego będę w stanie zdalnie (z poziomu
sieci LAN) uruchamiać inne programy na danym komputerze z Win9x. Taki
netbus, tylko do celów zdecydowanie pokojowych - chciałbym na przykład móc
wywołać połączenie z internetem z drugiej klawiatury (udostępnianie włączone
jest na stałe, przez proxy typu wingate).

program ma być używalny, czyli żadny tam trial na 7 dni, no chyba że
powiedzie że "łatka" na astalavista jest do znalezienia... ;)

Proszę o kopię odpowiedzi na e-mail; będę wdzięczny, jeśli jakakolwiek
odpowiedź się pojawi.

jeśli chodzi o celerony, nie musicie mi tłumaczyć jak to dokładnie wygląda
tzn. wiele mi nie trzeba, nie pogardzę i byle w miarę kompetentnymi
adresami. (swego czasu jakieś tam firingsquady i inne takie prowadziły
rankingi celeronów, ale... to było dawno.)

Pozdrowienia,

--
Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                     http://www.jfiok.capital.pl