Re: i820 - plusy i minusy

Autor: mike (mike_at_orfi.uwm.edu.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 18:06:27 MET

Użytkownik Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ate28$pml$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Według mnie to produkt nieudany i niedopracowany. Coś jak pierwsze wersje
TX
> z gniazdami SIMM i DIMM razem na jednej płycie.
> 820 też jest tak samo kaleki - RIMM i DIMM. O RIMM lepiej nie pisać, bo to
> ogóle poronione, a DIMM lepiej i wydajniej obsługuje stary, dobry BX.
> Daj sobie spokój na razie, niech chłopaki z Intela popracują i wypuszczą
> wreszcie coś porządnego. Może i815...

Ja tam mam MS 6301 (i820) i nie narzekam. Poprzednia moja plyta to P2B-F
(ktora siem sypnela) i jak na razie roznic jesli chodzi o
stabilnosc nie widze...Natomiast wydajnosc na i820 jest wyraznie wieksza
(pod 98 i NT) a to glownie za sprawa UDMA66 (nawet
w porowaniu do P2B-F + Promise UDMA66). Jezeli chodzi o wydajnosc w grach to
nie bede siem wypowiadal gdyz takowych nie
uzywam, ale podejrzewam, ze AGP4x dolozy swoje trzy grosze...

pozdrawiam