Odp: !Elsa Victory Erazor - pomocy

Autor: micha (michalk_at_kki.net.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 12:33:22 MET

Użytkownik Andrzej Popowski <popej_at_friko.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38d0cc30.5674484_at_news.task.gda.pl...
> Wed, 15 Mar 2000 18:43:24 GMT, "!Mathias!" <macredel_at_priv2.onet.pl>
> piszesz:

Elsa

In2

Hmmm.... Mam ta karte, najnowsze (zawsze) sterowniki, ten sam bios i
rzeczywiscie trzeba uruchomic podglad video ze dwa razy, a w miedzy czasie
(po pierwszym uruchomieniu) zmienic cokolwiek np. rozdzielczosc. Chyba to te
nowe stery :-(

> Te ostatnie sterowniki to chyba nadal maja status beta. Probowalem
> przez chwile i o ile dobrze pamietam nalezy otworzyc okienko video -
> format i ustawic kilka opcji typu rozdzielczosc, deinterleace,
> kompresja itp, po czy jeszcze raz uruchomic program do wyswietlania
> video. To wystarcza az do resetu, kiedy nalezy znowu wykonac te
> czynnosci, bo najwyrazniej ustawienia nie sa pamietane.
>
> Nieco wczesniejsze sterowniki dzialaja poprawnie. Driver video stanowi
> komplet z sterownikami do karty.

Jaka bys nie mial rozdzielczosc na ekranie, to na wy video uzyskasz
640x480_at_50Hz. Warunkiem zobaczenia obrazu na tv, jest odlaczenie monitora od
karty przed wlaczeniem kompa (przed resetem).
pzdr