Re: OKI PAGE 10 EX

Autor: Marek AKI Kozłowski (kozlowsm_at_prioris.im.pw.edu.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 11:48:36 MET

:-)

Witold Rychtowski wrote:
> Czy to jest win-drukarka, czy pojdzie mi przylaczona do serwera Netware 3.x
Ja mam OKIPage12i sieciowa, ale to ta sama rozdzina. Jedna cholerna
cholera - ona rozpoznaje protokol po typie ramki tj.
ETHERNAET_II = TCP/IP
ETHERNET_802.3 = IPX/SPX !!!
Chore! Normalnie chore!
PS. Mozna sobie w konfigu dowolnie ustawic, ale ona i tak wie swoje
:-(((

Pozdrawiam,
Marek Kozlowski

--