Re: Win 98 i win 3.11 konflikt

Autor: Bartosz Rafalski (bartek_at_finskog.com.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 11:36:57 MET

Jim^ napisał(a):

> Mam pytanie jak zrobic aby byly w komputerze 2 systemy tzn win 3.11 i win
> 98, po zainstalowaniu win 3.11 on sam sie nie uruchamia, pisze ze wersja DOS
> jest nie odpowiednia dla tej wersji Windowsa. Ja podejzewam ze moze to byc
> rowniez wina Fat 32 ale niekoniecznie.
> Prosze o porady

niestety winda 3.11 chodzi na bazie DOS 6.22 natomiast winda 98, 95 pracuje na
bazie dosa 7.0 lub 7.1 wersje te sš "lekko" niekompatybilne ze sobš i taka fajna
nakładka na dosa jak win 3.11 ma spore problemy podobnie zreszta jak wiele
programów dosowskich napisanych przed powstaniem windy 95
jedynym wyjścime byłoby zastosowanie bootmenagera ale jakiejś starszej wersji
która obsługiwała by win 3.11 (tzn dosa 6.22)
ogólnie sprawa jest kiepska ale zawsze można puścić programy spod win 3.11 na 95

Harpoon