HELP! Bo już zdurniałem:(

Autor: Jarek M (marten_at_gronet.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 07:23:44 MET

Jest tak: włączam kompa i po chwili mi wyskakuje, żebym uruchomił scanrega
(wiersz poleceń nr 5), albo nic nie wyskakuje tylko Windoza pisze "brak
pliku himem.sys". Tak w jednym jak i w drugim wypadku uruchamiałem scanrega,
następnie scandisca. Lecz kiedyś przez przypadek po takim komunikacie
zresetowałem kompa i okazało się, że w/w hasła już nie wyskakują! Tak jakby
komputer po resecie przypominał sobie, że jednak wszystkie pliki ma. Co to
może być? I co mam zrobić: formatować twardy, czy wystarczy przeinstalować
Windoze?

--
Pozdrawiam, Jarek M.
marten_at_gronet.pl